torsdag 21 oktober 2010

Inte alls på humör!

Ingen bra dag humörsmässigt idag, känner att jag börjar bli förkyld men tänker förtränga det då jag ju faktiskt har en del att göra dom närmaste dagarna!
Ungarna har varit jäkla gnällmonster i princip heeela dagen, blir ju inte bättre av att man mår kasst... Dessutom vaknade båda när C gick till jobbet kl 5 så där var den sömnen som man brukar få till 7 iallafall borta med vinden.

Nåja, snart ska trollen lägga sig och då ska jag bara ta det lugnt, ingen träning, tänker inte trigga så förkylningen kommer igång mer av träning och så känner jag mig alldeles matt. Ingen mening att plåga sig!
Blir Lyxfällan och tv-spel, verkligen slö på högsta nivå, gött!

Köpt allt förutom blommor och rakhyvlar till bröllopsdagen, hehe ja mina ben ser ärligt talat ut som en apas just nu, *skäms*! Brukar hålla dom fina annars men har inte haft ork på senaste, haha C verkar ju inte bry sig.
Börjar bli mer och mer nervös, vet inte varför då jag valt att inte ens göra en stor grej av själva bröllopet. Sa t.o.m till mamma igår när vi pratade att jag inte var det, haha ja jag ljög la lite, busig som jag är! Men det ska bli kul att bli fru T♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar