torsdag 28 oktober 2010

Jävligt trött på mig själv!*Varning för mycket svordomar!*

Fy fan vad kasst jag ätit nu när jag vart sjuk, känner mig äcklig... Och ändå trycker man i sig skit nästa dag också, helt jävla otroligt att man inte kan skärpa sig!
Men nu är det slut på det roliga, är typ frisk nu, lite hosta bara så inget godis/bullar/kakor/läsk osv överhuvudtaget nu ett bra tag! Måste bort i från sockerberoendet som det verkar ha blivit nu.

Märker tragiskt nog att jag gått upp i vikt då kläderna inte alls sitter lika bra... gör mig jävligt besviken och ledsen på mig själv. Var ner under 80 kg för några månader sedan nu väger jag säkert närmare 90 fucking kilo...
Får väl tänka att jag faktiskt klarat det förr och att det är bra att jag försöker sätta stopp på det dåliga beteendet nu istället för när det verkligen gått för långt!

Vill jag bli så där jävla fet igen?! NÄ verkligen inte, nä skärp dig då för fan!

Mannen är på han också, så allt godis osv då är bannlyst här hemma, för oss alla. Vilket inte är dåligt, ungarna behöver verkligen inget sånt.
Sund mat och träning, det är grejen det!
Nu jävlar i mig ska det bli ändring, ska klara detta och jag vet att jag kan! Finns inga ursäkter, bara att köra på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar