torsdag 28 oktober 2010

Jobbig natt...

Inatt var ingen kul natt ska jag tala om, F och L sov båda skitdåligt och dessutom i vår säng. L har sovit hos oss ett par nätter då han vaknar en hel del eftersom han är snorig och täppt i näsan. Tar nässug och efter det kan han somna om, efter skrik dock då han inte gillar nässugen.
F vet jag inte varför hon var som hon var igår, vägrade somna och bara skrek och var ledsen. Gav oss tillslut och lät henne som sagt sova hos oss. Inte för att det hjälpte så mycket, hon var lika ledsen där men somnade iallafall tillslut.
Båda ungarna vaknade flera gånger under natten och hade svårt att somna om. Kan ju tänka mig att det inte blev bättre av att vi delade säng egentligen då vi har en mycket mindre säng nu och alla får knappt plats, så jag och C sov skitkass pga det också...

Tror inte F var sjuk eller något heller, kanske är något som brukar komma kring 2 år? Att dom kan börja sova dåligt menar jag. Men men, hoppas på en bättre natt och att iallafall F sover i sin säng. L är fortfarande väldigt snorig och blir snabbt täppt så där kan man inte hoppas för mycket.
Min stackars lille kille♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar