torsdag 21 oktober 2010

Det bästa jag har♥

Hur gnälliga och monsterlika mina ungar kan vara ibland så är dom ändå det bästa jag har♥ Fattar inte hur jag kunnat leva utan dom en sekund.
Och om en månad precis fyller min lilla plutta 2 år, shit vad tiden går snabbt! Är nog klar med present köpet, kanske blir någon liten sak till. Dessutom har jag köpt dekorationen, blir Nalle puh tema då hon älskar honom, hehe och jag tycker allt det är sött också.

Imorgon är första heldagen(3 tim) på dagis, kommer nog gå toppen då det gått smärtfritt hittills och hon är så glad när hon är där vilket är skönt för lilla mammahjärtat♥ Haha hon bryr sig knappt om att säga hejdå utan vinkar lite snabbt och springer iväg. Men när man väl kommer och hämtar får man ju en kram, det är tacksamt.

'
Stora tjeja♥

Lillkillen♥

Klappar lillebror snällt på huvudet

Trött kille på väg hem efter ha lämnat av syrran på dagis

Påväg till dagis

Ibland orkar man inte gå och då sitter man fint i fotsacken(tror jag det heter), bra när man har bråttom;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar