torsdag 16 september 2010

Svår stucken

Hemma igen efter besök på VC, fick berätta hur jag mådde, hon luskade på vilka prover hon tyckte borde tas och skickade mig till provtagningen. Där spenderade jag 40 min då det var omöjligt att få ut något blod. Har så otroligt tunna och dålig kärl att hon fick sticka 6! gånger innan hon äntligen fick ut det som behövdes. Blev stucken i båda händerna, två gånger i ena foten och sen i varje armväck. Var på höger arm det tillslut kom.
Sköterskan frågade lite skämtsamt hur jag ens kan leva då hon aldrig varit med om någon med så dåliga kärl, hur kunde ens kroppen har någon blodtillförsel. Hehe, ja vad ska man svara, bevisligen lever jag!

Sen köpte jag ju då två små råttor, inga bilder än dock då jag inte vill störa dom med blixt i fejjan det första jag gör. Tänkte ta lite bilder ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar