onsdag 15 september 2010

90 min

Då var dagens träning klar och jag gjorde mina 90 min step-up som planerat, dom första 30 min var himla sega men när man väl var inne på andra omgången så gick det som på räls. Funderar på att köra 3*30 imorgon också! Känner mig verkligen otroligt peppad av att det gick så bra!
Blev en barnvagnspromenad också, som planerat, dock ingen orbitrek då jag inte riktigt hann med att rensa klädkammaren då jag spenderade typ nästan 1 timme med att sätta ihop buren. Hehe ja, det tog mig ett tag!
25 min med barnvagnen vilket blev 60 kalorier förbrända och då 90 min step-up med Wii 709 kalorier. Så totalt 115 min och 769 kalorier borta!

Buren ja, hämtade ut den och det tog som sagt ett tag att sätta ihop den då jag inte är så haj på våningar men det gick tillslut efter lite mutter och svärord. Riktigt stor och fin! Tror nog dom kommer trivas där inne.

Buren, så duktig jag är som lyckades få ihop den!;)

Imorgon är det VC, åka till stan och köpa råddisar som gäller, fullspäckat vill säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar