söndag 5 september 2010

Snart vardag igen

Imorgon börjar C jobba igen, åter till vardagen för mig och barnen som gäller. Ska väl iofs bli skönt att komma tillbaka till gamla rutiner men jag kommer sakna att ha C hemma... men men man får tänka positivt!

Söker jobb som en tok också och hoppas få napp snart, får jag jobb så börjar C sin föräldrarledighet och tar över istället för mig, tror jag han kommer gilla. Jag är lite trött på det däremot då jag gått hemma i 2 år nu i november, känner sig lite instängd och uttråkad ibland. Men förstå mig rätt nu, älskar ju givetvis att vara hemma med barnen men nu när jag inte är deprimerad längre så har jag ett sånt enormt sug att få komma ut i livet och få något gjort med tanke på att jag inte ens hade tankar på det när jag mådde dåligt. Då ville jag inte annat än att vara hemma.
Kommer dock njuta varjedag jag är hemma med barnen tills jag får jobb, för jag kommer sakna att inte vara med dom hela tiden också!

Inskolningen närmar sig också, ca 1 månad kvar nu. Vart uppe och kikade lite, från utsidan, på dagiset och det så riktigt trevligt ut. Glada barn och mycket plats att leka på! Hoppas hon kommer trivas men det är jag nästan säker på♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar