lördag 25 september 2010

Nojjar lite...

Kan inte hjälpa att nojja över mina krämpor, fått frågan om jag är gravid några gånger(på facebook) pga hur jag mår men skriver här som där, det hoppas jag verkligen inte! Är klar med barn och har skydd, vilket då gör att jag faktiskt antar att jag inte är gravid. Har dock inte fått mensen än men den diffar några dagar varje månad så det ska väl inte vara någon fara.
Mmm, men som sagt, kan ju inte hjälpa och nojja, får väl testa om den inte kommit om någon vecka eller så.

2 kommentarer:

  1. Ska jag vara helt ärlig så har jag också tänkt tanken ett par gånger; om det inte kunde vara så att du är gravid... Håller dock så klart tummarna att du inte är det, om du nu inte vill vara det alltså. Vad det än beror på att du mår som du gör så hoppas jag i vilket fall att du blir bättre snart!

    SvaraRadera
  2. SV Jessica: Tack gumman! Ja jag hoppas inte jag är gravid, är ju klar med barn och C också. Men det ska nog ordna sig!

    kram

    SvaraRadera