lördag 25 september 2010

Inte bättre...

Här är jag, inte helt borta men mår inte bra så datorn är ju inte precis högsta prio just nu. Mer soffan och sängen som gäller.
Illamåendet har blivit värre, kan knappt äta något utan att må ännu mer illa efteråt, så jäkla surt men testar mig fram, något lär väl gå ner ordentligt. Tar upp det på måndag när jag ska till VC för provsvaren igen.

Just nu är jag ensam hemma med ungarna, C är på hockey. Så jag försöker roa så gott det går, just nu behöver jag inte roa dock, F käkar middag och L vilar lite men ska väl vakna snart.
Något kul ska jag väl försöka göra med dom, kan ju alltid sitta inne på deras rum och leka, ganska lugnt och roligt också.

Ikväll blir det mys när C kommit hem med våfflor, om dom går ner, försöka duger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar