fredag 16 juli 2010

Skäckfilm ikväll... men vilken?

Tänkte glo på en skräckis ikväll, vet inte vilken än bara. Tycker de flesta man sett på senaste vart, ja hur ska jag uttrycka det, helt åt helvete dåliga!
Såg The human centipede för nån månad sedan och herregud, den var varken bra eller läskig, inte ens äcklig som jag fick intrycket av att den skulle vara.
Grudge filmerna är snaaark, Feast filmerna pinsamt dåliga, Såg senaste Freddy filmen och my god! Snacka om att förstöra en klassiker, shit! Dom borde gräva ner den filmen någonstanns så det aldrig visas igen.

Sen har jag sett tusen andra filmer som suger, dom enda bra är nog Saw filmerna, blir ju lite kassare för varje film men dom går ju att se iaf.



Så om ni vet någon bra skräckis får ni gärna tipsa, annars hittar jag nog någon sen... och den kommer med all säkerhet suga och jag slösar ut 1,5 timme av mitt liv som jag aldrig får tillbaka!;)

1 kommentar:

  1. Hej Maria! Nu är jag kanske lite sent ute men tänkte tipsa om en film som heter "Amusement". Det är ju så olika vad man har för smak men denna film tyckte jag hade "lite av varje", både det klassiska otäcka och det lite mer knasiga ;)
    Jag satt livrädd i soffan hela filmen!

    Hoppas ni får en mysig (skräckig) kväll! hihi kramar Åsa

    SvaraRadera