fredag 16 juli 2010

Imorgon gäller det!

Imorgon är det dags att våga väga sig igen då... fasar för vad vågen ska säga verkligen. Men det är bara att ta tjuren i hornen som man säger och göra det!
Har skött mig nu i ett par dagar så jag hoppas det kanske hjälpt så jag inte dör när jag väl står där på morgonen, skulle ju vara lite uppskattat.

Ska ta tag i träning igen också, så fort jag är frisk. Har ju laddat ner Jillan Michaels tränings dvd 30 day shred, hoppas det ska tona till kroppen lite... till beach 2011, för 2010 är ju lite försent att satsa på nu☼
Sen har jag Cameron Electras två första dvds i hennes fitness collection. Dom har jag ändå kört förr, ett tag sedan nu men dom ger resultat! Så jag rekommenderar dom om nån tänkt sig köpa eller kanske ladda ner träningsdvd:s. Kul träning också, även om den är skitjobbig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar