onsdag 14 juli 2010

Börja om från ruta ett

När det gäller den där tråkiga vikten så har jag nu bestämt mig att väga mig på lördag(C har vägdag då också), måste ju veta var jag är för att kunna kämpa vidare. Men har bestämt att jag "börjar om från ruta ett", jag har visserligen gått ner 66 kg men just hjälper inte det mot mitt omotiverade tillstånd utan gör mig egentligen bara mer störd på att jag är i en svacka och inte riktigt på G. Och det enda man tänker på är siffran man vägde vid just den totala viktnedgången och hur långt ifrån den man är...
Svårt att förklara hur jag menar men istället för att räkna min totala viktnedgång, alltså 66 kg(typ 79 kg), så "börjar jag om" och räknar den vikten som blir på lördag som startvikt. Hoppas det kan hjälpa mig lite, som en nystart mot ett bättre liv.
Har ju tack och lov en peppande sambo som gör det så mycket enklare, dags att ta tag i vikten igen och säga, "here I come typ 62-65 kg"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar