onsdag 14 juli 2010

25 år

Om ca 2 veckor fyller jag 25 år, då blir jag gammal... enl C iaf, ja se karlar;) Så nu sitter jag här och planerar min födelsedag lite, inte så att fler än min mamma och pappa ska komma men vill ha en fin tårta och cupcakes ändå. Fyller ju bara 25 år en gång så.
Är inne på kakburken och kollar lite, finns sååå mycket fint och roligt där. Hehe snacka om att det kommer shoppas där när barna fyller år♥
Men just nu är det nåt mer enkelt som gäller, kommer köpa en tårtform, muffinspapper och lite dekorationer, inte allt för mycket dock, måste ju tänka på att det kostar lite och man kan ju lätt lägga lite väl mycket i varukorgen när det gäller sånt så... om man är mig åtminnstonne, hehe!

Önskar mig en glassmaskin och något sött smycke av C, får se vad han hittar på men det brukar bli det jag vill ha om jag vet om vad det är då.
Av mina föräldrar önskar jag mig massa småsaker, inget dyrt, roligare att få mycket fint istället;)

Ja, 25 år då... tiden går verkligen fort! 2 ungar och förlovad, trodde det skulle hända efter 30 när jag var tonåring men livet gör ju lite som det vill om man säger så. Härligt liv man har ändå, hade inte bytt ut det för något annat!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar