måndag 3 maj 2010

YES! Under 80 kg!

Äntligen kom jag under 80 kg! Vägde under redan igår men hade inget internet då så men gjorde det även idag, 79,6 kg!:) Så jävla glad!

Orkar inte med denna trötsamma diet längre heller så jag skiter i sista dagen(imorgon) och avslutar idag istället, får duga då jag bara ville ner under 80 kg och det kom jag ju. Nu ska jag köra viktklubb som vanligt och skriva in det jag äter så jag får inte får i mej för mycket kalorier eller för få heller för den delen.
Får se vad vågen säger imorgon, fuskade lite med 2 mackor precis men gott var det!;) Men sköta mej ska jag göra nu iaf, bara godis och dyl/läsk på fee och ev lördagar och allt ska skrivas upp, ingen mening att ljuga för sej själv.
Nästa mål är 5 kg på 12 veckor, ska jag klara till den 27/7, KÄMPA!

Känns fortfarande lite skumt att se en 7:a som första siffra på vågen, var nog 10-12 år sedan sist... sjukt! Men nu ska jag fortsätta neråt och förhoppningsvis kanske se en 6:a innan året är slut.

Dag 1(Start): ?
Dag 2: 81,3 kg -? kg
Dag 3: 81 kg -0,3 kg
Dag 4: 80,4 kg -0,6 kg (-0,9 kg)
Dag 5: 79,9 kg -0,5 kg(-1,4 kg)
Dag 6: 79,6 kg -0,3 kg(-1,7 kg)
Slutresultat:

Midja start: 84 cm
Midja slutresultat:

3 kommentarer:

  1. Du är så himla duktig Maria!! =) Jag är så stolt över dej! *kramas massor*

    SvaraRadera
  2. WOW!
    Jisses så strongt gjort av dig! Du är min idol.
    Grattis

    puss från Anneli

    SvaraRadera