lördag 1 maj 2010

Dag 4 på dieten, närmar mej!

Yaay, 6 hg ner idag och vågen stannade på 80,4 kg. Bara 5 hg kvar och jag är under 80 kg! Så att jag igår beställde tid för piercing 15/5 gjorde ju inte så mkt för jag kommer vara uder 80 kg innan dess!

Dag 1(Start): ?
Dag 2: 81,3 kg -? kg
Dag 3: 81 kg -0,3 kg
Dag 4: 80,4 kg -0,6 kg (-0,9 kg)
Dag 5:
Dag 6:
Dag 7:
Slutresultat:

Midja start: 84 cm
Midja slutresultat:

Ska snart köpa en sulky och säng till F också, kan byta från spjälsäng nu utan problem, ska bli spännande och se hur det går sen.
Dessutom blir det en ny dammsugare också, ar en som man inte behöver påse till just nu och fy fan va kass den är! Blir tokig varje gång jag ska använda den så jag byter tillbaka till påsdammsugare, alla nymoderigheter är då inte bra;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar