söndag 9 maj 2010

Vad ska man ha på sej?!

Ja den frågan ställer jag mej allt för ofta när jag kikar in i min gaderob, har nästan inget att ha på mej längre. Har fått slänga ut ännu mer kläder eftersom dom suttit skitfult och blivit alldeles för stora. Nu börjar dessutom kläder i strl 38/40 sitta lite väl löst också... några kläder måste jag ju få ha kvar eller?!;)
Haha borde väl kanske inte klaga men när man går från en välfylld gaderob till några plagg så blir man lite "ledsen" när man faktiskt undrar, vad ska jag ha på mej idag? Har ju då helt plötsligt inte lika mycket kläder som förr att välja emellan... trist!
Har inte riktigt råd att köpa nya nu heller men får tillbaka på skatten sen, funderar på om man kanske ska köpa lite kläder men en del av dom pengarna.

Imorgon hade jag tänkt jogga eller motionscykla, ska börja träna och äta på mer precisa tider. Är alldeles för oregelbundet nu! Så jag ska sätta mej ner strax och göra ett schema med mat och träningstider, lite struktur kan man allt behöva!

Matmässigt idag och igår ska vi inte prata om, skitdagar rent ut sagt men men inget att hänga läpp för bara att ta sej i kragen och komma igen, imorgon börjar en ny vecka, kämpa!!

Måste förresten köpa nytt batteri till vågen då nuvarande är dött. Så jag får utgå från fredagens vikt, -2 hg bara sen i måndags men bättre än inget iaf!:)
Nästa vägning blir nästa måndag eller fredag, har inte bestämt ännu. Hoppas iaf på bra resultat nu när man ska börja bli mer regelbunden med allt igen.

1 kommentar:

  1. Du får ta och köpa eller låna en symaskin så du kan fixa till kläder du redan har :)
    Kul att ha hittat till din blogg! Kram Åsa /f.d klasskamrat i hp1 :)

    SvaraRadera