tisdag 11 maj 2010

En härlig dag!

(Vet ja är kass på att skriva nu för tiden, ska bli bättre!;))

Efter en djävulsk dag igår ficj jag en lugn dag idag, tack o lov! Två glada och underbara barn som bara skrattat och busat mest eller ja L kanske inte busar men försöker skratta iaf:)
Skönt med tanke på gårdagen, håller tummarna att det blir lika trevligt imorgon.

På torsdag kommer mina föräldrar hit, ska få en junior säng till F då, som min pappa byggde till min bror för över 30 år sedan. Den är tydligen jättefin och fräsh fortfarande, klart man tackar jag till en sån säng. Häftigt att ha något sin morfar byggt♥ Sen ska vi få en gadrob(min jag hade när jag bodde hemma) och en bokhylla(ÄNTLIGEN!), så det kommer bli mycket mer hemmtrevligt här efter det. Så glad!
Bokhyllan får vi av syrran då hon ska flytta till skåne och har inte plats för den och eftersom vi behöver en så tackar jag och tar emot.
Sen blir det nog lite trevligt samtal och kanske en fika också, alltid trevligt att ha föräldrarna här, älskar dom så och dom ställer upp vad det än är♥

Bjuder på en "modebild";) på mej i min nya klänning som jag pafft kom i när jag väl testa den, lite stor t.o.m.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar