torsdag 6 maj 2010

Idag har jag shoppat!

Idag har jag shoppat lite på nätet, blev en sulky till dottern, behövs två vagnar då vi inte har någon tvillingvagn(varken utrymme eller hiss i trapphuset som stoppar det) och så en dammsugare. Den dammsugaren vi har nu är så jävla irriterande att jag får spel på den varje eviga gång jag ska städa. Först och främst suger den dåligt, det blir stopp i den av ingenting(den är påslös) och ja den helt enkelt suger... dåligt alltså!;) Ska bli skönt att få en ny så man kan få det rent och fint som det ska vara här hemma.

Imorgon blir det BVC med L och sen efter det blir det en snabb tripp hem innan jag ska på efterkontroll hos barnmorskan. Hoppas både jag och L får en ok stämpel!

Ska bli skönt att dra iväg själv sen faktiskt, sambon fick nämligen ta en semester dag då hans shyssta chef ordnade så det även fast det egentligen inte gick*tack till honom*! Blir lite egentid bara för en stund, ska dessutom handla själv, var lääängesedan jag gjorde det ska ni veta... drömmer mej redan bort!
Och nästa helg får jag en heleftermiddag på stan själv också, mycket egentid för lilla mej minsann:D Ska ju in till stan för att pierca mej men ska passa på att kolla lite saker till barnen, sommarkläder osv när jag ändå är där. Kommer ju inte snabba mej hem nån av dagarna precis;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar