söndag 16 maj 2010

En trevlig helg

Men shit vad kass jag är på att skriva här nu för tiden, skyller på ungarna;)

Har haft en relativt bra helg, igår vart jag och shoppade på stan. Blev kläder till barnen, ett par skor till mej, örhängen till mej, ett skärp till mej och ett till sambon, ett spel och såklart piercingen då.
Ända tråkiga var ju vädret, formligen öste ner nästintill hela tiden... trist! Men jag hade tevligt ändå, fick ju shoppat allt jag ville plus att jag blev supernöjd med piercingen. Gjorde den på Barbarella vilket jag verkligen rekommenderar. Hur trevlig personal som helst, trevlig atmosvär och verkligen värt pengarna!

Gjorde inte särskilt ont, trodde jag faktiskt att det skulle göra med tanke på att det gör ont som satan att bita sej i läppen;) Nä, helt ok smärta om man kan uttrycka sej så. Mest lite skum känsla att ha nånting som sitter fast i läppen mest annars inget, lite svullen bara.

Nöjd mitt val av belöning för att ha kommit under 80 kg!:)

Mina föräldrar var ju här i torsdags och hjälpte till att gå hit en bokhylla och en gadrob, så nu ser det mycket husligare ut här, härligt!

Hmm ja annars har det inte hänt så värst mycket... näst kommande vecka blir en träningsvecka, ska cross/m.cykla och prommenera varje dag, måste fan komma igång! Speciellt efter den här skitveckan!=/ Men men inget att hänga läpp för, vet ju hur man gör för att gå ner i vikt/komma igång, har ju ändå gått ner så pass mycket. Nya tag!!


Men idag blir det kinamat och lite popcorn;)


1 kommentar:

  1. Så fint det blev =) Nä eller hur gör det inte ont, spänner till mest liksom!
    Du är väl värd den här belöningen =)

    SvaraRadera