fredag 16 april 2010

En väldigt högljud dag!

Min lilla tös har börjat testa gränser har jag märkt, får hon inte som hon vill lägger hon sej ner på golvet och gallskriker eller alternativt står och stampar och skriker... Herregud vad mitt tålamod tryter då, vilket säkert är det hon vill så;) Men jag brukar bara ignorera, hehe populärt... NEJ!;) Så idag har varit en extremt högljud dag, känns dessutom som 0m ungarna byts av, ena dagen är det L som är på skithumör hela dagen och nästa är han hyfsatn lugn och go medans F är åt helvete. Ja se ungar... Funderar starkt på öronproppar!

Annars får man väl säga att dagen vart ok, tränade för första gången på länge och herregud vilken usel kondis jag fått! Är ju så man skäms... Men nu blir det andra bullar, imorgon ska jag träna både längre och hårdare, måste få upp kondisen så jag orkar springa efter ungarna(eller ja F just nu bara;)). Älskar ju att träna och känna hur svetten rinner, man känner hur man gör något, härlig känsla♥ Synd att man inte hade nån personlig tränare som kunde pusha en men men det går ändå, inga ursäkter utan träning VARJE dag!

Var för ett tag 100% säker på att jag ville bli förskollärare men börjar vela nu igen, funderar nämligen på dietist. Skulle vilja hjälpa andra som har viktproblem, vet ju själv hur det är och det skulle vara väldigt tillfredställande att få hjälpa människor att få tillbaka sin hälsa. Har ju dock ett tag kvar tills jag måste bestämma mej men det är lockande och jag skulle ju passa som det med tanke på min erfarenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar