torsdag 15 april 2010

Dyrt att bli smalare!

Har ju tack och lov köpt på en hel del kläder som vart lite för små så man har ju men fan va dyrt det är att bli smalare! Nu har jag helt plötsligt bara ett par jeans... igen! som passar bra. Mina 46:or är alldeles för stora och 44:orna är dom som sitter bra, liiite tight men bättre än mina två andra som åker ner... Haha dagens i-landproblem eller, lite kanske då jag inte har råd att köpa kläder denna månad, får stå ut med lite för stora eller kanske be käre mor att sy in dom:) Tröjor/linnen har jag tillräckligt ändå men får ta och slänga ut en hel del som jag hunnit fästa mej vid, svårt det där, vill ju inte riktigt men meningslöst att ha på sej plagg som inte sitter snyggt. Jaja, så kan det vara, kul att det går neråt så jag ska inte klaga;)
80,9 kg stannade vågen på idag så bara 1 ynka kilo till sen är jag under 80 kg!!!

Som under 8:an present till mej själv så ska jag pierca mej i läppen, blev sugen då min kompis Jennifer gjort det, har ju en i näsan redan så nu får det bli läppen. Inte långt kvar tills jag kan göra det heller:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar