fredag 26 mars 2010

Prick 83

Idag vägde jag exakt 83 kg, så 3 hg ner sedan igår. Närmar mej smått under 80 kg, kan knappt föreställa mej hur det kommer kännas när siffran 7 syns först!

Lugn dag idag annars, ska städa och ha mej, om jag får för ungarna;) Tur att sambon är hemma så man kan städa ganska noga iaf, annars plockar jag mest undan lite smått så det inte ser ut som en atombomb slagit ner här hemma och dammsuger lite snabbt. Inte världens städtant precis så att säga;)
Hockey ikväll också, hoppas vi går vidare redan ikväll! Heja Frölunda!♥

Startvikt: 84,4 kg
Midjan vid start: 88 cm

Dag 1: 83,8 kg -0,6 kg totalt.
Dag 2: 83,6 kg(-0,2 kg) -0,6 kg totalt.
Dag 3: 83,3 kg(-0,3 kg) -1,1 kg totalt.
Dag 4: 83 kg (-0,3 kg) -1,4 kg totalt.
Dag 5:
Dag 6:

1 kommentar:

  1. Oj, en 7a! Det har jag nog inte sett på min våg sen, ja, vad ska jag gissa? Högstadiet?? Måste kännas underbart! :-)

    SvaraRadera