torsdag 25 mars 2010

Snart helg

Imorgon är det fredag och snart helg, det betyder att sambon snart börjar jobba igen. Kommer kännas konstigt att inte ha honom hemma som han vart nu men någon gång måste han ju tillbaka så. Gött att det är påsk nästa vecka, då blir han ju ledig 2 extra dagar så det blir en lätt start med att vara själv med barnen.

Men jag tror det går toppen, lättare nu när våren börjar komma och man kan gå ut i den varma solen och promenera bort lite energi från F;) Kul nu när hon går själv eller håller en i handen kortare bitar också så man slipper släpa med vagnen. L bär jag ju i bärsele, vilket han gillar.
Snart ska vi köpa en sulky till F också så vi har en vagn till L och en till henne, för då kan jag och sambon ta varsin vagn när man ska gå längre promenader sen vilket vi ofta gör när vädret tillåter.

Lite sur på mina skor är jag just nu, klacken på den ena lossnade igår när jag tog av mej den... Skickade ett mail till Ellos(med bild) och frågade om jag får nya, borde jag ju få då dom är använda i typ 3 veckor. 1200 kr(700 på rea) kostade dom så det borde ju vara bra kvalite men tji fick jag=/ Nåja det ordnar sej nog, problemet är bara att jag inte har några skor nu(ja jag är ingen sån brud som gillar att shoppa skor eller handväskor;)) så sambon får ev sticka ut och köpa ett par gympadojor idag eller imorgon. Men men det ordnar sej som sagt alltid.

Vikten tickar sakta på neråt, 3 hg ner idag så -1,1 kg sedan i måndags, ganska bra trots allt! Hela 4 dagar utan godis också, *stolt*!

Startvikt: 84,4 kg
Midjan vid start: 88 cm

Dag 1: 83,8 kg -0,6 kg totalt.
Dag 2: 83,6 kg(-0,2 kg) -0,6 kg totalt.
Dag 3: 83,3 kg(-0,3 kg) -1,1 kg totalt.
Dag 4:
Dag 5:
Dag 6:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar