lördag 20 mars 2010

Naturdiet eller dylikt

Känner för att köra en eller två veckors naturdiet eller dylikt, för att kickstarta lite. Känner mej lite omotiverad nu igen och då brukar det få fart på mej och viktnedgången. Bara det att det är så dyrt... hmm nåja är ju bara 1 vecka eller 2 så, inte för evigt precis;)
Börjar på måndag och sen får jag då som sagt se hur länge jag kör. Sist jag åt det gick jag ner ca 6 kg på 5 dagar, sen vart jag nöjd och dessutom testade jag positivt på graviditetstest med L i magen på 5:e dagen så då kunde jag ju inte fortsätta. Men det var ju inget man grät för precis;)

L har haft en dålig ätdag idag, han vill inte alls äta utan grinar och blir arg när man ska ge honom. Hoppas han får i sej lite mer nu om en stund när han ska äta igen. Är ju så van med F, hon åt ju utan problem, hehe sen är hon ju lite rulltig också♥
Men men, säkert bara något tillfälligt för idag, han äter ju bra annars.

Imorgon är det söndag igen och snart ny vecka... sista veckan med sambon hemma som sagt. Ska riktigt njuta av den kommande veckan och tacka honom extra för att han är så underbar med allt han gör♥
Hoppas på sol imorgon så man kan ta en liten prommenix också, kan jag behöva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar