onsdag 19 juni 2013

Varför ens fuska?

Inte ätit LCHF nu på några dagar, varför? Ja dels deppåt jag igår men annars? Ingen aning egentligen, godis, bröd och dyl smakar ändå inte gott, sliskigt och sött bara. Så nu vet jag att LCHF är min grej, på riktigt, jag hade planerat att skippa LCHF i sommar eftersom jag tänkte det kanske skulle bli tråkigt annars men nu vet jag att denna livsstilen är resten av mitt liv. Jag mår bättre i kropp och själ när jag äter så, jag är mätt och egentligen så saknar jag inget (förutom Powerking energidricka, den med socker ;)).
Ja jag vet att jag svamlat om detta förr men nu vet jag påriktigt att LCHF (liberalt) är hur jag ska leva. Nu blir det inget mer fusk, inga fördelar med det alls utan jag känner mig bara fet och svullen nu och hur kul är det liksom?!

Hittade förresten LCHF - pasta häromdagen och tänkte testa det imorgon då vi ska käka köttfärssås. Vetifan om det är gott och pasta klarar jag mig utan så sätt men jag var ju bara tvungen att testa :)


Påtal om LCHF så vill jag ha tips på midsommarmat, köttbullar, prinskorv och jordgubbar är typ det enda jag kommit på än så länge och vi ska ju ha gäster så det blir ju lite torftigt ;) Behöver alltså LCHF tips, maken och gästerna äter ju även vanligt och nej, jag äter inte sill, hehe.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar