onsdag 19 juni 2013

Känns bättre

Efter att ha haft ett trevligt samtal med min älskade mamma Eva så mår jag faktiskt mycket bättre, det var skönt att prata ut och jag fick lite goda råd dessutom. 
Är alltid uppiggande att prata med mamma, var ett tag sedan nu så det behövdes verkligen.

Bestämde att jag och barnen åker dit i början av juli, lika bra då maken säkert jobbar över mycket den veckan i och med Gothiacup.
Hoppas på fint väder då barnen vill bada bassäng och ha vattenkrig med morfar ;)

Inte helt motiverad för LCHF trots mitt inlägg igår men så blir det ju gärna efter socker och kolhydratsfrossa. Bara att bita ihop och vänta några dagar så kommer det snart kännas som det ska igen :)
Blev en god lunch iallafall, hallon, turkisk yoghurt och lite vaniljsocker.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar