måndag 24 juni 2013

Nya tag

Mår inte ett dugg bättre psykiskt tyvärr men har beställt tid hos doktorn för att se om dosen ska höjas eller hur jag ska göra. Hoppas ju bara på att det är en svacka och att det går uppåt snart för det är jävligt surt att gå runt med konstant ångest och känna sig ledsen utan att veta varför... Skulle säkert behöva ta ångestdämpande men blir så trött av dom att jag inte vågar ta dom då jag är sjukligt trött som det är redan. Får stå ut helt enkelt, hur jobbigt det än må vara vissa stunder.

Har åtminstone satt stop på tröstätandet, hoppas jag, började med periodisk fasta idag då jag läst på en del och det kändes verkligen som om det passade mig. Kör 8/16 metoden för tillfället, alltså jag har 8 timmar då jag får äta och sen fastar jag 16, äter mellan 12-20. Känns bra hittills iallafall och jag håller mig runt 15-1600 kcal, ska återfå kontroll över mitt äta de igen!   

Läs mer om det här: http://www.jonasbergqvist.se/sidor/periodisk-fasta/ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar