tisdag 25 juni 2013

Andra dagen

Då har man kört hela två dagar med periodisk fasta och det går bra, håller mina kalorier och äter helt ok. Slösar inte massa kalorier på godis utan kör ordentligt med mat så jag blir mätt.


Känns skönt att ha kontroll över något nu när jag mår dåligt, att räkna kalorier och väga maten är mitt sätt att få någon slags kontroll då det för tillfället hindrar mig från hets/tröstätning också.
Inget godissug heller för den delen utan det rullar på bra som sagt även om det runt omkring maten händer massa skit som inte gör mitt mående bättre precis... Nåja, försöker att inte låta det ta ner mig djupare men det är svårt. 

Till råga på allt annat ramlade Loke idag och slog sig i munnen och på läppen, det blödde rejält och jag blev livrädd, vilket ju även han och Freja blev så klart. Det gick bra även om det såg värre ut än det var, en rejäl fläskläpp har stackarn iallafall❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar