söndag 16 juni 2013

Hrm, helg karaktär är något jag saknar....

Inte ätit LCHF i helgen... Igen! Dåligt jag vet men nu är allt gott slut och jag kommer inte köpa nytt! Midsommar närmar och jag ger mig fan på att äta LCHF även då. Alltså, det är ju inte ens gott med sött och sliskigt godis längre, äter det bara av ren vana, man gör det varje helg liksom. Nä, skippar det och kör mitt vanliga race, LCHF funkar så jävla bra och jag mår så jäkla bra av det, varför skippa det på helgen? Nä, jag skäms faktiskt men tänker inte lägga mer energi på att vara besviken nu, bara att ta sig i kragen och köra igång imorgon igen!

Här är ju en bra bild som borde ge mer än nog motivation att inte gå tillbaka till gamla vanor, 75 kg skillnad mellan bilderna och på vilken mår jag bäst? Mhm, inte den vänstra kan jag lova, må le där men innerst inne var jag äcklad och skämdes så över mig själv.
Funderar på att skriva ut denna bild och sätta på kylen eller nåt, som en påminnelse om vem jag var och vem jag är nu :)

Måste måste komma igång med motion också, går ju som sagt runt 4 km/dag rent vardagligt men anser inte att det räcker längre. Njo, mitt lata-jag tycker det men inte mitt hurtiga jag som desperat försöker ta sig fram. 
Tänkte börja med PW, går ju göra både med vagn eller med liten i selen, kanske lite otympligt att bära runt på honom men motion behövs och ska utföras, oavsett väder!;)
Ska ta mig ut på minst två PW denna veckan som kommer, ett litet mål som lätt kan genomföras.

Här är förresten min nya tunika jag köpt från Bubbleroom, ääälskar den redan!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar