måndag 17 juni 2013

Första riktiga dippen på länge...

Idag hände något som inte hänt på många månader, rejäl och ångest och riktigt nedstämd hela dagen... Kom ju verkligen jävligt lägligt, ensam hemma med barnen och jag var säkerligen världshistoriens sämsta morsa idag, skällde ut dom för ingenting egentligen och nu har jag dåligt samvete och ångest för det :( Får gottgöra dom på något sätt, så svårt att förklara för dom varför jag var sån men måste nog försöka. Vill ju inte att barnen ska tro att det var deras fel, visst var dom bråkiga men när jag mår dåligt blir allt tusen gånger värre och idag hanterade jag det väldigt dåligt...
Som sagt, får prata med dom en och en imorgon och försöka förklara.

Som ni säkert gissat så åt jag inte lchf idag, sket faktiskt fullständigt i det men det vart ingen jättekatastrof heller och imorgon kommer jag inte fuska, tänker fan inte låta mina gamla tröstätande tendenser vinna! 
Förhoppningsvis mår jag ändå bättre imorgon, redan nu känns det ok om man jämför även om jag fortfarande är nere och ledsen... Trodde jag skulle slippa må såhär igen (ja jag vet, så lätt är det inte).... 

Ymer piggade upp mig lite nu ikväll iallafall, han brukar sova vid den här tiden men nu ligger han och jollrar i sin sovkorg :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar