söndag 16 december 2012

Redo! Om det skulle behövas..

Idag har vi haft en lugn dag här hemma, mest suttit och myst i soffan och tittat på när maken spelat Nhl 13.
Men jag har även vart lite produktiv;) och packat både väskorna till Småland och även packat klart BB-väskan i princip, bara tandborste och sånt som fattas nu. Skönt att ha det klart OM något skulle hända även om jag betvivlar det. Hade dock en del jobbiga förvärkar imorse men eftersom det är sällan jag får såna (som gör ont) så oroar jag mig faktiskt inte. Han får inte komma innan 1:a januari helst ändå, innan dess är det alldeles för tidigt... Men men skönt att ha det klart ifall att åtminstone.
Imorgon är det dags för besök hos barnmorskan igen, lika mysigt som vanligt!:)

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar