tisdag 4 december 2012

Mysigt värre!

Hittade tillslut en bärsele så den är beställd nu, helt omöjligt att hitta den jag ville begagnad dock men men. Hoppas denna (Ergo) är bättre än Manducan, tyckte inte om den alls (fick den såld för ett bra pris dock)... Om det funkar som jag vill, att den sitter bra och att lillen gillar den kommer jag använda den en hel del. Smidigare att ha bärsele när man t ex ska ta barnen till dagis och så plus att det ju trots allt är ganska mysigt att vara så tätt inpå hela tiden♥


Denna blev det, lite roligare än en svart tänkte jag. Den bör väl komma i slutet på veckan och då ska jag öva på att få på den, haha kan säkert behövas!;) Sen packas den ner i BB-väskan då jag isåfall ev tar med honom hem i den då men det är ju inte hundra, vill dock ha med den för säkerhetens skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar