tisdag 4 december 2012

Julkalendern - Lucka 4 - Berätta om en person som du beundrar

Berätta om en person du beundrar

Det finns många personer jag beundrar, min mamma bland annat för hon är en väldigt stark människa som fått gå igenom så mycket och ändå är hon som hon är♥ Men annars beundrar jag min syster, vi må ha tappat kontakten några år men nu äntligen så har vi åter igen hittat varandra.

Anledningen till att jag beundrar henne då, hon är smart, rolig, kreativ, snäll, omtänksam och man kan alltid gå till henne om det är något man vill prata om (precis som med min mamma). Har alltid sett upp till min syster under vår uppväxt, försökte vara som henne och älskade att umgås med henne. När hon väl flyttade till Göteborg kom jag och hälsade på och vi hade alltid så jävla roligt, önskar att hon bodde här igen men just nu kommer det nog inte hända men men. Hon är, även om hon kanske själv har svårt att tro det, en stark människa med tanke på vad hon går igenom just nu. Jag vet att hon kommer klara det och jag vill att vi ska få tillbaka samma kontakt som förr och när det är lämpligt vill jag gärna åka ner till Lund och hälsa på.
Jag beundrar henne alltså för att hon är den hon är helt enkelt, kanske låter tråkigt av mig men jag tycker allt man kan beundra en person för den är som den är. Älskar min syster och längtar tills vi ses om några veckor, 3 år sedan sist ungefär... spännande och kul ska det bli!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar