lördag 22 december 2012

Mycket förvärkar...

Senaste tiden och då mest på kvällarna får jag äna djävulska förvärkar, alltså dom gör inte ont så men det spänner som fan i magen och dom kommer ganska tätt. Är ju bara livmodern som övar men jag hoppas ju att det ändå är ett tecken på att jag kan få liiite tidigare, det är min känsla jag har iallafall och om jag har rätt får ju tiden utvisa.
Kommer sakna gravidmagen denna gången, den blev som jag alltid velat, rund och fin. Är ju sista barnet nu, vilket ju känns både bra och lite sorgligt, vill alltså absolut inte ha fler då jag varken känner att jag skulle orka plus att jag absolut inte vill vara gravid fler gånger, just nu är allt utom magen och att man känner barnet och så vidrigt! Står knappt ut längre men ändå så kommer jag sakna grejen med att aldrig mer vara gravid, ni tjejer kanske förstår hur jag menar? Nåja, njuter av magen och bebis som leker ninja där inne men allt annat gravidrelaterat kan jag gärna vara utan!;)
Bjuder på en magbild, en "naken" sådan nu från vecka 35.

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar