tisdag 25 december 2012

Julkalendern - Lucka 23 + 24 (En dag försent)

23 - Berätta om ditt bästa julminne

Blev aldrig att jag skrev igår, hade inte lust helt enkelt plus att jag inte kom på något specifikt minne som är just det bästa. Alla mina jular har vart mysiga och underbara men just denna julen är ju lite speciell då jag ju efter 3 år äntligen har fått tillbaka kontakten och träffat min kära syster♥
Hittills är det som om vi aldrig var ifrån varandra, lika nära som vanligt och det är så jävla underbart!

24 - Berätta om fem fina saker som hänt under den här decembermånaden


  1. Jag fick träffa min syster för första gången på 3 år.
  2. Hade en alldeles perfekt julafton.
  3. Något som alltid är lika fint och mysigt är ju att bebis i magen blivit mer aktiv under sista veckorna.
  4. Fick höra att jag var vacker av min dotter♥
  5. L började säga "Jag älskar dej" på eget bevåg♥
Ja, det blev la en och två dagar försent men har inte orkat blogga, har alldeles för mycket här men när jag kommer hem igen imorgon ska jag försöka bli duktig och blogga som vanligt igen!;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar