lördag 1 december 2012

Lillens första match!

Då var man hemma igen efter 3-0 segern mot Brynäs, riktigt kul match även om det var lite jobbigt då en gubbe höll på att stöta på mig konstant, haha frågade om jag skulle med på julbord och grejer. Men men, får la känna mig smickrad antar jag;)
Var ju även lillens första match, redan innan man kommer ut är det så klart Frölunda som gäller, hehe! Gick helt ok även om stolarna inte var så snälla mot mina fogar men lyckades hitta ställningar och sen stod jag ju mycket också, svårt att sitta still när det är spännande.
Hoppas orka gå på någon mer match innan han kommer ut och som det ser ut nu är det ju inte omöjligt iallafall även om det så klart var lite jobbigt eftersom jag är frusen och trött hela tiden också. Nåja, ska inte klaga, hade jättekul och matchen var bra så hela eftermiddagen blev perfekt!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar