tisdag 11 december 2012

Kan dom inte göra slut på lidandet bara...

Söker ju som sagt lägenhet och får gång på gång "Lägenheten har gått till annan sökande" eller "Din turordning räckte inte för att få erbjudande...", makalöst tröttsamt även om vi inte sökt så himla länge än. Men ibland, som nu och en gång i när vi väl började söka, så blir vi inte bortsollade direkt utan en liten gnista hopp på att få komma och kolla på lägenheter dyker upp i huvudet på en. Nu är det en, som vi åter igen gärna vill ha (tror vi iallafall, har ju inte sett den så klart), som vi fortfarande är med i  racet på typ. Ansökningstiden gick ut för ca 1 vecka sedan och vanligtvis brukar man veta efter bara 1-2 dagar om man får erbjudande eller inte så visst tänds det en liten gnutta hopp nu igen även fast jag i princip är säker på att vi inte kommer få erbjudande på den... Kan dom inte bara göra slut på mitt lidande och solla bort oss då som dom brukar...

Haha ja, ni hör hur positiv jag är men det är jävligt svårt att få lägenhet, även här vilket är världens mest attraktiva område så att säga, inte så eftersökt typ. Men nån gång är det ju vår tur, frågan är bara när...

Nu ska jag sluta svammla, ville bara skriva av mig!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar