tisdag 11 december 2012

Julkalendern - Lucka 11 - Berätta om hur dina framtidsdrömmar ser ut

Mina största drömmar har ju egentligen redan slagit in, jag har fina barn, är gift med världens mest underbara man och jag mår bättre psykiskt än på många år. Men visst finns det annat i framtiden som jag skulle vilja ske som t ex jobb, vill ju bli frisk nog att ha ett vanligt (och inte bara arbetstränar även om det är ett stort framsteg för mig), vad det innebär kvittar så länge jag trivs.
Sen skulle jag ju vilja flytta till en större lägenhet, söker ju men det går segt så det känns som en framtidsgrej just nu.
Annars har jag inga speciella drömmar, har det mesta jag vill redan, kunde inte vart lyckligare♥ Eller jo, en sak drömmer jag om, att orka springa Göteborgsvarvet utan problem men med träning ska jag lyckas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar