fredag 14 december 2012

Julkalendern - Lucka 14 - Berätta om ett fotografi någon annan tagit på dig

Blev två foton men det är samma tillfälle så jag räknar det som en bild. Dessa kort är tagna den 31/12-2006, alltså för nästan exakt 6 år sedan nu. Jag skulle fira nyår hos min syster och hade köpt den där klänningen, som säkert vart fin i mindre storlek på en mindre människa... bara för just detta tillfälle. Minns att jag var jätteglad för klänningen då den var i en mindre storlek än vad jag brukade dra (kanske 52 eller 50). Kan tänka mig att jag väger runt 130 kg någonting på bilden, hade iallafall börjat med viktklubb och då som sagt gått ner en del redan även om man kanske inte kan tro det, hehe!
Kände mig fin då men nu när jag ser mig själv så får jag nästintill ångest, hur fan såg jag ut!? Nåja, vi hade superskoj den nyårsaftonen, haha, drack säkert alldeles för mycket. Är iallafall glad att det där inte är jag längre för även om jag säkert tyckte jag var fin så mådde jag skit jämt, nu mår jag sååå mycket bättre och bättre kommer det bli!:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar