onsdag 12 december 2012

Julkalendern - Lucka 12 - Berätta om någon du saknar

Om det är någon jag saknar är det faktiskt min farmor, hon dog på Lucia för 18 år sedan så det är ett tag sedan nu men minns det jätteväl. Minns även att jag inte blev ledsen precis då, inte heller på begravningen utan ett tag efteråt när jag väl förstod att hon aldrig mer skulle komma tillbaka... Var ju trots allt bara 9 år då så det kanske inte var så konstigt.
Spenderade ganska mycket tid hos farmor när jag var yngre, gick gärna och hälsade på efter skolan och man fick alltid fika/godis där, haha var väl en av anledningarna till att jag gillade att hälsa på;) Brukade även ta med mina kompisar som också älskade min kära farmor, hon var väldigt snäll och kärleksfull och det är synd att jag inte hann känna henne längre än jag gjorde... Vila i frid fina farmor♥

Jag som nyfödd och fina farmor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar