lördag 15 december 2012

Fullt upp!

Idag har vart en fullspäckad dag! Imorse var vi iväg på Bushuset med barnen då vi hade en kupong som F fick därifrån när hon fyllde så barnen kunde gå in gratis. Så vi var där ett par timmar och busade... eller jag maken och barnen mest då, jag satt mest och vilade då jag har mått fruktansvärt illa idag men hade trots det trevligt eftersom jag såg hur roligt barnen hade det.



Sen vart vi iväg och handlade i på Ica Maxi, har aldrig satt min fot i just den butiken så det tog ju ett tag att hitta det man skulle ha om man säger så men vi hade lite tur också, var en tomte där som delade ut julklappar så barnen fick varsitt pussel, snacka om nöjda barn efter det!;) Dom fick dessutom plocka ut lite eget lördagsgodis som dom glatt smaskade i sig på vägen hem.

Väl hemma har vi väl vart trötta allihopa men barnen har lekt och badat och somnade på stört i princip nu när dom la sig. Så nu är det lite vuxentid framför tv:n med lite godis!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar