torsdag 29 november 2012

Ännu en aptitlös dag...

Aptiten är varken bättre eller sämre men vikten stod still från igår idag iallafall och det är ju positivt... eller nåt. Det enda jag egentligen är riktigt sugen på är saltapinnar så det äter jag några på kvällen men även där är det ju annorlunda, brukar kunna smäcka i mig en sån där box (är ju två stycken på ICAs) men nu mår jag illa efter max en halv. Ok om jag ville gå ner i vikt för då är det ju ingen nackdel om man blir mätt av mindre men när jag blir det av allt i små mängder vid graviditet känns det ju sisådär.
Behöver säkert inte oroa mig, han får nog som sagt det han behöver från mig ändå men kan ändå inte hjälpa att oroa mig för att han ska bli tillväxthämmad tillexempel:( Är ju jag som tar den värsta smällen antar jag, är ju redan trött och orkeslös och inte fan blir det bättre av att få i sig för lite mat/näring heller... Kommer höra av mig till barnmorskan nästa vecka om det inte blir ett dugg bättre, kanske inte går att göra något men bara för att prata om min oro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar