måndag 9 juli 2012

Vikten

En kompis undrade hur det går med min vikt nu som gravid, när jag var hos barnmorskan vägde jag 82 kg, så helt ok med tanke på hur jag ätit. Blev lite mycket ett tag men har även mått sämre psykiskt sen jag slutade med min antidepressiva och den nya funkar nada. Men ska till läkaren och ska då fråga om jag kan börja med min andra igen.
Så, jag äter sämre nu när jag mår dåligt tyvärr men ändå bättre nu dom senaste dagarna så det går framåt iallafall:)
Gäller bara att äta nyttigare för jag mår ju liksom inte bättre av att äta massa godis och jag mår dessutom illa av det... Mmm, jag vet varför äta då liksom? Korkat på hög nivå! Men har svårt att stoppa mig själv... Nåja, nu börjar det ju gå åt rätt håll, mer frukt, mindre godis!

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 kommentar: