måndag 25 juni 2012

*Urk*...

Funderar fan på att sluta äta, hur eller vad jag än äter nu ger mig extremt illamående... Jävligt irriterande!
Nä, kommer så klart inte göra det. Får helt enkelt leta vidare i matväg och se om jag kan finna något som inte gör det värre iallafall. Kvittar om jag får leva på typ en grej bara jag slipper må såhär, tyckte ju det blivit bättre men ack så fel jag hade...

Nåja, slut gnällt! För att skriva om något annat, bara fyra dagar kvar nu till makens semester och barnens sommarlov, längtar! Sen att vädret inte är till belåtenhet just nu är ju trist men det har ju några dagar på sig att bli fint så;)
Men just nu kräver vädret gummistövlar och regnkläder för barnen och givetvis så har ju deras gamla stövlar spruckit så dom läcker in sådär lagom till det "fina" vädret då som håller i sig. Beställde nya idag och bör få dom imorgon, barnen kan ju inte gå runt med trasiga stövlar hur länge som helst liksom. Hoppas dessutom vädret vänder bara för det också, brukar ju vara så, köper man sommarkläder blir det regnigt och kallt så om jag fixar nya stövlar både ju sommaren komma då... Eller inte kanske!;)

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar