torsdag 28 juni 2012

Operation klädsortering!

Idag tog jag äntligen tag i det, jag sorterade alla barnmkläder (som jag hittat då, vet att det finns fler påsar) som skulle sparas och säljas. Först så verkade det inte bli något till försäljning, hehe, men jag fick ihop en stor kasse tillslut. Sen blir det ju mer beroende på om Ärtan är en tjej eller kille och det vet vi ju inte än på några veckor, då blir det ju att rensa och se vilka klänningar och "tjejkläder" som ska sparas/säljas. Det mesta var väl "tjejkläder" så det kanske är lika bra om det är en tös där inne så man får användning av sånt som inte ens F hann att ha innan hon växte ur det, hehe!;) Nä, det kvittar mig faktiskt och jag tror fortfarande kille (även om jag drömde att jag fick en flicka för några nätter sedan) och så länge jag inte blir motbevisad så har jag rätt!;)
Tog mej för övrigt 3,5 timme! att bli klar med sorteringen, yieeks!

3 stora, fulla säckar.

Här har jag kommit en liten bit på vägen.

Alla kläder som ska sparas.

Annan vinkel bara.

En låda med yttepytte kläder och några större (strl 50-74).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar