söndag 1 juli 2012

Uttömmande dag!

Idag har väl inte vart världens trevligaste dag precis, L vaknade tidigt, maken hade knappt sovit, jag sover knappt heller på nätterna längre då jag sen jag blev gravid börjat drömma så himla konstiga drömmar som jag vaknar och även sover oroligt av... Så barnen har vart trötta och griniga i princip hela dagen, bara bråkat och bråkat, med oss och varandra kan ärligt talat säga att jag ser framemot när båda sover så man får vila öron och huvud lite...

Men imorgon lär bli en mycket bättre dag, vi ska gå på Universeum och kolla på alla roliga djur och låta barnen göra allt annat skoj man kan göra där då det ju finns mängder! Haha dom lär nog bli gott trötta imorgon men en trevligare trötthet än den idag;)

På tal om trötthet så hoppas jag verkligen den börjar avta snart (gärna illamåendet också) då det är ganska tungt att försöka hålla skenet uppe varje dag när man helst hade sovit heeela dagen och humöret blir ju inte det bästa, för mig, när jag är trött heller... Men men kring v 12 borde det avta om man ska tro det man läser (vilket jag knappt brukar göra;)) så bara 1-2 trötta veckor kvar, hoppas jag!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar