fredag 20 april 2012

Löpband vs springa ute tankar

Har jag tänkt eller ja tänkt vet jag inte men funderat på det där med löpband, vet ju själv att det inte är samma sak som att springa ute (vilket jag har gjort förr) men just nu har jag bestämt mig för att vänta till Juni då jag köper min nya pulsklocka med gps. För jag vill ha det så jag vet hur långt, snabbt osv jag springer för mobilen är inte det mest ultimata (för min del) att ta med. När det gäller musik ska jag skaffa något mindre, för min mobil är ganska klumpig att ha med plus att klockan har mer funktioner och så en apparna jag har. Men iallafall, sen när jag har den är det tänkt att jag ju bara ska ha löpbandet till tillfällen då jag verkligen inte känner för att springa ute för vill jag springa lopp kan jag ju inte bara springa på ett löpband, måste ju även springa ute för att det ska funka.
Nåja, så är det. I juni börjar jag som sagt springa ute igen och jag ser faktiskt framemot det och så länge så passar jag på att bygga upp konditionen så jag inte ser ut som jag ska dö när jag väl är ute bland folk, hehe!
Ja, sen måste jag ju börja styreträna också för att orka mer och jag ska köra Jillians pass 1 gång/vecka minst (det är ju styrka typ), annars lär jag nog inte bli så mycket bättre tillslut, måste ju ha muskler också;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar