onsdag 18 april 2012

Framstegen fortsätter!

Då var mitt löppass avklarat, 30 min och 4,22 km vilket är ett stort steg framåt mot bara en vecka sedan då jag sprang 3,55 km på samma tid. Fan va grym jag är! Visst, springer ju inte på långa vägar så långt som många andra gör på 30 min men för mig är det stort iallafall!
Sprang i ett tempo på 7,07 min/km för övrigt.

Nu är det inte säkert det blir något Jillian M pass, haha ja jag vet att jag skjuter upp det hela tiden men just nu är löpning prio ett gällande träning så men vet att jag behöver träna styrka också. Få se hur det går med Ls läggning, han är lite svår sövd nu när han har vattkopper. Om inte annat har ju tränat idag och det är ju huvudsaken.


Imorgon är det sprint plus gång, står det som ni ser, men jag tänker springa lite lätt istället. Har aldrig sprintat typ, förutom när jag jagar spårvagnar och bussar, hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar