lördag 4 februari 2012

LCHF - Dag 1 slut

Då var min första dag med LCHF slut och jag avslutade den samma som jag började den, hade lite dålig fantasi så det fick bli så helt enkelt. Känner mig mätt men dock sugen på godis... Nåja, bara att stå ut, tar ju några dagar innan det blir bättre.
Har kollat in nätet efter lite goda recept också, finns ju massor så imorgon eller måndag ska jag sätta mig och verkligen kolla igenom såna som är billiga/goda/lätta att göra så man har lite inspiration om det behövs.

Måste ju erkänna att jag sååå gärna vill väga mig imorgon men får hålla mig till fredag och då hoppas jag på en trevlig överraskning, annars får jag se om jag fortsätter. Är ju inte hundra procent såld än och med tanke på att det bara gått en dag är det ju inte så konstigt heller men mätt och nöjd, det är jag.

Imorgon sätts jag på prov, ska baka bullar till maken, hade tänkt baka LCHFbullar som jag hittade ett recept på (till mig alltså) men har inte en aning om var man hittar bakerix och strörix eller vad det nu hette, nått med x iallafall;) Men det får la kvitta då även om det hade vart kul att testa.
Älskar ju kanelbullar så jag får se om jag ens klarar av att baka imorgon, annars får han göra det själv. Han fyller år på måndag, det är därför, annars hade han verkligen fått göra dom själv, hehe!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar