söndag 5 februari 2012

Bacon och bacon

Måste ju säga att det är skillnad på bacon och bacon, åt ICA:s egna igår och det smakade ju sådär, fick köpa ny idag och tänkte att jag slår till och köper lite finare Scan istället (hehe fina grejer;)) och vilken skillnad! Mycket godare så frukosten vart en riktig delikatess idag☺

Skulle försöka hitta sockerfritt jordnötssmör också när jag handlade, kan säga att det fanns inte... Riktigt surt men ska kolla inne i stan imorgon när jag ändå ska till vc. Ska nämligen göra LCHF-snickers som jag hittade ett recpet på igår, så har man något litet man kan äta på helgen eller om man blir sugen, så klart bara en eller två bitar då.

Sen beställde jag fiberhusk och mandelmjöl, så kan man göra typ pizza och sånt, haha går in i detta 100% som ni märker, tror till och med jag ger det mer en än vecka, beroende på vad vågen säger, går jag upp igen blir jag fan sur!

1 kommentar: